مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-03اقتصادي

توصیه جهاد کشاورزی آستارا برای جلوگیری از خسارت های بارندگی


مدیر اداره جهاد کشاورزی آستارا با اشاره به پیش بینی بارش شدید در این شهرستان توصیه هایی برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به اراضی کشاورزی منطقه ارائه کرد.

- ایسنا/گیلان مدیر اداره جهاد کشاورزی آستارا با اشاره به پیش بینی بارش شدید در این شهرستان توصیه هایی برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به اراضی کشاورزی منطقه ارائه کرد.

نورالدین میرزایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کشاورزان و بهره برداران فعال در شهرستان مرزی آستارا در راستای کاهش سطح مخاطرات بخش کشاورزی ناشی از عوامل طبیعی و افزایش ضریب اطمینان در هنگام وقوع حوادث احتمالی مقتضی به دنبال ورود سامانه بارشی و کاهش دما، نسبت به ذخیره سازی سوخت مصرفی، به کارگیری تاسیسات گرمایشی واحدهای تولیدی، تامین و تدارک خوراک دام و طیور و بیمه نمودن جوجه یک روزه، ساختمان و تاسیسات اقدام کنند.

وی افزود: همچنین ایجاد استحکام برای سازه ها و خودداری دامداران و عشایر از توقف در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها و مراقبت از سردهنه های آبیاری مزارع و ایستگاه های پمپاژ آب از دیگر اقدامات است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی آستارا با بیان اینکه کشاورزان آستارایی با توجه به پیش بینی بارش رگباری، به هشدارهای هواشناسی در هفته جاری توجه کرده و تدابیر لازم را به کار گیرند افزود: هواشناسی استان گیلان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جهاد کشاورزی آستارا برای جلوگیری از خسارت های بارندگی

توصیه جهاد کشاورزی آستارا برای جلوگیری از خسارت های بارندگی